4. 2. 2012

NAOMI CAMPBELL Cat deluxe

                                                            
CHARAKTERISTIKA VÔNE:
Sladká a nevinná – neposlušná a hravá!

ZLOŽENIE VÔNE:
vrchol - čerstvá frézia, kardamon
srdce - silné tóny fialky, bohaté odtiene pivonky, svieža broskyňa
základ - zmyselne spodne tóny ambry, drevín, pižma, pačuli a vanilky

PREVEDENIE:
- Obal – cudné odtiene jemnej a teplej ružovej
- Flakón- provokatívny leopardí vzor v kombinácii nevinnej bielej a koketnej ružovej
- Hravý doplnok – prívesok na mobil

CIEĽOVÁ SKUPINA:
- 16 – 35 žena, ktorá je:
- spoločenská a sebavedomá, stará sa o seba a chce sa páčiť, zaujíma sa o módu, rada nakupuje a zaujíma sa o najhorúcejšie novinky sezóny.

Ako som už priblížila v popise zloženia, voňa naozaj obsahuje silné tóny fialky, a to mi dosť prekáža. Voňu miniem, no viac si ju nekúpim!
Ale flakón hodnotím veľmi kladne :)  Hlavne prívesok na mobil je milý :))

6 komentárov:

  1. tuto vonavku som mala.. a velmi sa mi páči :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na mňa je príliš silná... tú tmavšiu ružová si nemala?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto vôňu mám veľmi rada, ale verziu Cat Deluxe At Night (tá tmavšia). A za prívesok na mobil sa mi išla mačka potrhať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú som nevoňala, snáď nie je až taká silná ako táto...

      Odstrániť