4. 2. 2012

GOSH LIGHT´N SHINE Lip Glaze

Zdravím Vás a hlásim sa s ďalšou skvelou, aspoň pre mňa novinkou :) Ako iste viete, lesky milujem už nejaký ten rok, no žiadny so zrkadielkom a zabudovaným svetielkom som ešte nemala. Taktiež som nikdy nemala takýto štetčekový aplikátor, no musím povedať, že ma milo prekvapil.
LIGHT´N SHINE LIP GLAZE má fantastickú zjemňujúcu a príjemnú textúru.
02 PINK
Lesk veľmi príjemne sladučko vonia. Obsahuje drobné, zafírové trblietky, a ak mi aj lesk pomaličky zmizne, trblietky ešte nejakú tú dobu vydržia.
V jemnej vrstve neposobí tak tmavo ako v obale, takže je len na Vás, aký odtieň chcete dosiahnuť!
Ako aj pri parfémoch, tak aj v dekoratívnej kozmetike, celkom obľubujem hranaté tuby, takže aj tento lesk vyhovuje mojim predstavám po vonkajšej stránke :)) A rovnako aj z "vnútornej" :) Nelepí sa a nemá tendenciu roztekať sa kade-tade... Pridávam aj foto, na ktorom vidno ako svieti :)
Prikladám aj obrázok ďalších odtieňov, dokopy ich je 8, no všetky pokope som nenašla... Okrem toho fialového by som kľudne brala všetky :)
01 BIELY / TRANSPARENTNÝ
02 MALINOVÝ
03 TELOVÝ
04 RUŽOVÝ
05 FIALOVÝ
06 BRONZOVÝ
Objem - 6ml
Cena - 11,50€

5 komentárov:

  1. Tento lesk na pery mam a je uzasny, vyrazny a vydrzi dlho na perach. :)
    ms_spock@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš presne tento istý odtieň, či iný? :)

      Odstrániť
  2. ja ho mám tiež v takom ružovom odtieni, ale nemôžem ho nosiť v kabelke, lebo mám pocit že by vytiekol :/

    OdpovedaťOdstrániť