4. 2. 2012

GOSH SHE Body Wash

Dnes pojdeme malým oblúkom okolo dekoratívnej kozmetiky, a priblížim Vám starostlivosť o telo s vôňou GOSH SHE. Je to moderná dámska vôňa, ktorá za sebou zanecháva nezabudnuteľný dojem, a to do slova a do písmena! Vôňa sa vyznačuje neodolateľnými, očarujúcimi, sexy tónmi.
Vrchné tóny sa vyznačujú iskrivo-sviežou kombináciou citrónu, čiernych ríbezlí a mandarínky s podmanivou zmesou zelených tónov exotickej trávy.
Srdce je obohatené o vzrušujúcu kombináciu tónov konvalinky, jazmínu, ruže a frézie s jemným dotykom marhule, jablka a broskyne.  
Základ Vás očarí zmyselnou harmóniou bieleho pižma a ambry v spojení s jemnými zvodnými tónmi cédru a santalu
Až teraz pri robení recenzie som zistila, že obsahuje i čierne ríbezle, ktoré tak veľmi milujem! Tým pádom mi už je jasné, prečo ma tá vôňa okamžite omámila! Je to najúžasnejší sprchový gél, aký som kedy mala!
Dokonca obsahuje i výťažky z morských rias a mojej obľúbenej rastliny - aloe vera.
V ponuke je aj toaletná voda, telové mliekoantiperspirant a dezodorant, preto dúfam, že v blízkej dobe budem vlastniť celú sadu :)) Z týchto istých produktov sa skladá aj rada GOSH SHE NO .2.

Objem - 250ml
Cena - 8€

Sprchový gél a telové mlieko - 8€, dezodorant 150ml - 8€, toaletná voda 50ml - 32,50€ a dezodorant roll- on 75ml - 6,50€
Keď som už spomenula toaletnú vodu, prikladám obrázky ďalších, ktoré má GOSH v ponuke.
GOSH SHE NO. 2 - 32,50€
Hlava: slivka, broskyňa, bergamot.
Srdce: ruža, ylang-ylang, jazmín, tuberóza, fialka, kosatec, konvalinka a frézia.
Základ: céder, santal, ambra, vanilka a pižmo. 

A poslednými sú tieto krásky v škatulkách, dokonca aj pre pánov :) No nie sú úžasné?!
GOSH IN THE BOX for Women - spojenie tónov mandarínky, čiernych ríbezlí, liči, ruže, ryže basmati, brezy, pižma a ambry.
60ml - 31,50€
GOSH IN THE BOX for Men - spojenie tónov mandarínky, bergamotu, paradajkových listov, čiernych ríbezlí, čierneho korenia, ruže, santalu a pačuli.
60ml - 26,90€

4 komentáre:

  1. ja som ani nevedela, ze gosh robi aj sprchace:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, ze si sa to dozvedela odo mna :) ak vyskusas daj vediet, ci si spokojna :))

      Odstrániť