4. 2. 2012

GOSH Eye Shadow Palette

Túžite po zaľúbenom pohľade? Potom neváhajte a siahnite po príťažlivej limitovanej edícii obľúbenej paletky 6 nádherných jemných odtieňov (odtiene od béžového po karamelový). Krémovo-vláčne odtiene môžno používať samostatne alebo miešať v množstve jedinečných kombinácií a vytvárať tak rozličné krásne a prirodzené líčenia.
Tiene sú skutočne jemné a nežné, s obsahom trblietok. Zvyčajne ich používam do kútika oka a pod obočie na rozžiarenie pohľadu.
Aplikátor po pár použitiach stratil nápis GOSH, čo ma dosť sklamalo... No na druhú stranu som sa veľmi potešila, že paletka obsahuje aj zrkadielko :)
001 NUDE PASSION
Obsah - 4,3g
Cena - 12€

Paletka pochádza z kolekcie SPRING ROMANCE JAR 2011, a takto vyzerá celá kolekcia :) Okrem toho tmavšieho laku a oboch rúžov, by som sa nebránila ani jednému produktu :))

5 komentárov:

  1. krásne, mám rada takéto jemné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, hneď som si pri písaní tohto postu na Teba spomenula :))

      Odstrániť
  2. presne tuto paletku mam, ale zda sa mi byt slaba pigmentacia :-(

    OdpovedaťOdstrániť