4. 2. 2012

GOSH GLAMOROUS Eye Shadow

10 GOLD
Ahojte moje milé!
Moja GOSH zbierka sa pomaličky rozrastá, a už som si aj stihla nájsť svojho obľúbenca! Je ním GLAMOROUS EYES SHADOW na mokrú aj suchú aplikáciu , s vysokou pigmentáciou. Ak ho aplikujete nasucho, výsledkom je jemný, rozžiarujúci efekt. Ak ho pred nanesením navlhčíte, výsledkom sú intenzívne farby s kovovo-lesklým efektom. Jediné čo by som mu možno vytkla je to, že neobsahuje aplikátor, ale samozrejme to nie je žiadne objektívne mínus, len malý poznatok :)
Zatiaľ som ho skúšala iba nasucho, takže som veľmi zvedavá aj na aplikáciu s kvapkou vody...
Rovnako ako aj Quattro tiene, aj tieto Mono majú mnoho nádherných odtieňov, takže si je z čoho vyberať!
Neviem, či som už spomínala, ale zatiaľ sa mi po nalíčení so žiadnymi GOSH tieňmi neurobil pásik v pohyblivom očnom viečku, ktorý zvyknú robiť mnohé iné tiene... Takže palec hore! :))
Tento odtieň pochádza z kolekcie LUXURY LETO 2009, z ktorej sa mne osobne veľmi páči aj odtieň 16 COPPER, taktiež SHIMMER, bledší SOFT´N SHINE LIP BALM a v neposlednom rade aj EYE SHADOW BASE
Pravdaže sa mi páči úplne celá kolekcia, ale tie, čo som spomenula, by si u mňa určite našli uplatnenie :)
Obsah - 1,7g
Cena - 7€

4 komentáre:

  1. krásny, všetyk tiene značky GOSH sú krásne, úžasne sýte farby...aj keď mám radšej jemne líšenie, ale tie farby sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď sú v ponuke aj NUDE odtiene, takže by si si iste prišla aj Ty na svoje :)

      Odstrániť
  2. Ty máš asi hodně ráda GOSH, viď? nedivím se, protože ti to vždycky sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Ty vieš vždy tak pekne zlepšiť deň komentárom :)
      A áno GOSH MILUJEM!!!

      Odstrániť