26. 2. 2012

Fleur de Santé Gélová maska na tvár

Gélová maska s výťažkami z harmančeka, ružového grapefruitu a mäty poskytujúca osvieženie unavenej a mdlej pleti.
Ružový grapefruit je bohatým zdrojom antioxidantov a má čistiace a tonizačné účinky.
Mäta pôsobí osviežujúco a chladivo, pokožku oživuje.
Harmanček pleť zjemňuje.
Masku stačí naniesť na vlhkú pokožku, nechať pôsobiť 10 minút a opláchnuť. Treba sa vyhnú%t kontaktu s očami!
Výrobca ju odporúča používať aspoň raz týždenne.
Zámerne som si popis prečítala až po použití, a musím skonštatovať, že moja pleť bola osviežená a cítila som naozaj chladivý efekt. A to je možno dosledkom toho pocitu osvieženia :)
Zmes týchto troch zložiek ma ihneď upútala. Pri nanášaní som cítila ich zmiešanú, veľmi príjemnú voňu.
Maska sa ľahko a rýchlo zmývala, čomu pripisujem veľké plus, pretože neobľubujem masky, ktoré treba zmývať na viackrát.

Objem - 40ml
Cena - 5,99€

Viac info:
http://www.facebook.com/FleurdeSante.sk
https://twitter.com/#!/FleurdeSantSK

4 komentáre:

  1. Vizerá to zaujímavo, ja som si kúpila masku z avonu- zlupovacu (planet spa s bielym čajom) je celkom dobrá aj pleť je z nej hladká a vyčisena, odporúčam vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú mi ani nespomínaj, akurát tento týždeň som sa so zákazníčkou rozčulovala, pretože si ju chcela objednať, no vobec nie je v katalógu, dokonca ani v tom ďalšom nebude :/
      Ja som mala tú s ryžou, bola fajnová, akurát sa horšie zmývala...

      Odstrániť
  2. Mě ty gelové masky nedělají moc dobře. Pleť mě po nich štípe a je napjatá. Tuto jsem ale nezkoušela, tak jí nemůžu házet do jednoho pytle s ostatními :-) tato podle popisu vypadá moc hezky.

    OdpovedaťOdstrániť