31. 1. 2012

ESSENCE COLOUR AND GO laky na nechty

CANˇT CHEAT ON ME
Lak obsahuje farebné čiastočky, ktoré sa mi žiaľ nepodarilo zachytiť, no tie, ktoré ho máte, viete o čom hovorím resp. píšem :)) Jediné, čo mi na laku vadí, je veľkosť iba 5ml. Kľudne by som prijala 12ml balenie!
67 MAKE IT GOLDEN
72 TIME FOR ROMANCE
Pridávam fotky ďalších dvoch, ktoré pribudli do mojho kufríku. Zlaté trblietky sú úplne báječné, i keď to odlakovávanie ma pripravilo o všetky nervy :D Ale stojí to za to!
A s tými ružovými trblietkami až také spokojná nie som :/ Možno keby boli nejakej inej farby, napríklad by som chcela strieborné, tie by tiež boli prekrásne!

Objem - 5ml
Cena - 1,49€

7 komentárov:

  1. ahoj :) krásne laky :) tieto laky od essence sú super, za posledný čas mi pribudlo 7 lakov, stále si chcem kupovať ďalej, ale neviem sa rozhodnúť ktoré :D :D ak máš niakú skúsenosť s nijakými lakmi, s ktorými si totál spokojná, tak prosím poraď niaké ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak Ti záleží na výdrži laku, tak určite vyskúšaj Lycra Pro od Rimmelu, pekne kryjú, ľahko sa odlakovávajú a vydržia naozaj dlho :)
      alebo essence multi dimension laky sú tiež dlhotrvácne :)

      Odstrániť
  2. Colour & Go sú najkrajšie laky, s ktorými mám skúsenosť. Najviac sa mi páči 39- Lime it Up ale nikde som ho bohužiaľ nemohla nájsť.
    Každopádne, tiež mi strašne vadí množstvo laku. Tak málo ho je :(
    miska.piskotka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. S těmi třpytkama v laku máš pravdu, jdou blbě odlakovat, ale zkus tu alobalovou metodu odlakování :)

      Odstrániť